+48 12 444 1846
×
2 grudnia 2021

Rezerwacje programów Exploruj.pl

Nowości
jarek

Nowy system rezerwacyjny.

Od 1 grudnia 2021 mamy w Exploruj.pl nowy system ułatwiający rezerwację naszych programów. Poniżej informacje jak on działa i mały poradnik.

Dlaczego wprowadziliśmy nowy system rezerwacyjny?

Pragniemy uniknąć, elementów w procesie rezerwacji i obsługi uczestników, w których, przy manualnym ich realizowaniu można popełnić błąd, lub które niepotrzebnie wydłużają proces obsługi rezerwacji. Dzięki systemowi cały ten proces realizowany jest automatycznie i natychmiast w momencie rezerwacji. Również rozliczenia są zautomatyzowane i dostaniecie przypomnienie o wpłacie zaliczki czy potem zapłacie całości. Naszym partnerem w rozliczeniach jest Bank ING poprzez ich bramkę płatności “iMoje”. Można płacić przelewem, dowolną kartą a nawet Blikiem.

Czas zaoszczędzony na automatyzacji procesu rezerwacji chcemy poświęcić na bezpośredni kontakt z Wami. Zarówno telefoniczny, mailowy jak też i poprzez media społecznościowe.

Chcemy też dzielić się naszym doświadczeniem i pomagać Wam w dobrym przygotowaniu do wypraw.

Najważniejsze funkcjonalności systemu.

  • Automatyczny proces rezerwacji, gdzie system podpowiada jakich danych potrzebuje dla danego wyjazdu.
  • Umowa ze szczegółowymi danymi i Ogólnymi Warunkami Exploruj.pl otrzymujecie na maila zaraz po ukończeniu rezerwacji.
  • Możliwość dokonania rezerwacji od razu dla siebie i partnera czy członka rodziny, z którym jedziemy.
  • Możliwość zamówienia od razu życzeń specjalnych czyli np wypożyczenia sprzętu.
  • Wygodna bramka płatnicza imoje Banku ING. Potwierdzenia płatności mailem i sms.
  • Przypomnienie o płatności pozostałej kwoty na 30 dni przed terminem wyprawy.
  • Już przy rezerwacji można zamówić dodatkowe ubezpieczenia, np kosztów rezygnacji czy rozszerzenia pakietu ochrony zdrowotnej.
  • Przy programach wycenionych w USD lub Euro, system od razu przelicza płatność na PLN po uczciwym kursie (zbliżonym do kursów w kantorach internetowych).

Poniżej kilka obrazków ilustrujących działanie nowego systemu.

Tu na stronie programu wybierzesz termin i klikniesz na przycisk “REZERWACJA”
System przeniesie cię na stronę gdzie bezpiecznie (strona szyfrowana) dodasz swoje dane do rezerwacji i umowy.
Można od razu na jednej rezerwacji dodać kolejnego uczestnika. na przykład męża 😉
System zapyta Cię też o twoje doświadczenia górskie. Możesz odpowiedzieć jednym słowem lub napisać coś więcej. Będzie to dla nas bardzo pomocne, zwłaszcza jeśli jedziesz z Exploruj po raz pierwszy.
Po prawej stronie wybierzesz opcje dodatkowe i zgodnie z obowiązującymi przepisami poprosimy Cię o zaznaczenie zgód.
System przeniesie Cię do bramki płatności iMoje i poprosi o wpłatę zaliczki. W przypadku programów wycenionych w Euro lub DOlarach USA, system automatycznie przelicza płatność na PLN po kursie dnia. Można też wpłacać walutę ręcznie na wskazany w mailu z potwierdzeniem rachunek bankowy. Oczywiście zaliczka będzie bezpiecznie zdeponowana na rachunku do czasu rozliczenia końcowego i na życzenie może być zwrócona zgodnie z Ogólnymi Warunkami Umowy czyli tu się nic nie zmienia w stosunku do tego jak funkcjonowaliśmy przez ostatnie kilkanaście lat. W przypadku anulacji programu np. przez zbyt małą liczbę chętnych lub zamknięcie granic itp. – zaliczkę zwracamy.

Zapraszamy do rezerwacji i prosimy o kontakt z nami jak tylko będziecie mieli jakieś pytania.